Sayfa 3 Toplam 16 Sayfadan BirinciBirinci 1234513 ... SonuncuSonuncu
Toplam 157 adet sonuctan sayfa basi 21 ile 30 arasi kadar sonuc gösteriliyor

Hobi Tutkunları Dergimizin Abonelik İşlemi ve Satışı Başlamıştır...

Bu Sayfa Forumdaki  Konularının Listesini İçerir

  1. #21
    Kayıtlı Üye Esmutuberze - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Aug 2011
    Nereden
    Eskişehir
    Yaş
    36
    İsim
    Mustafa

    Standart Cevap: Hobi Tutkunları Dergimizin Abonelik İşlemi ve Satışı Başlamıştır...

    Emrah hayırlı olsun. e-hırdavat sitesindeki hediye çeklerini yeni sitede alışveriş yaparken kullanabilecekmiyiz. İki ayrı siteden yaptığımız alışverişi tek kargoyla gönderilecekmi. Birde derginin yanında aldığımız toplamda 100 tl tutmayan ürünler kargosu ücretsizmi gelecek.
    Mustafa YILDIRIM

  2. #22
    Kayıtlı Üye muhsin1972 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Dec 2010
    Nereden
    ANKARA
    Yaş
    44
    İsim
    muhsin

    Standart Cevap: Hobi Tutkunları Dergimizin Abonelik İşlemi ve Satışı Başlamıştır...

    Bende abonelik işlemlerini hallettim arkadaşlar hem yeni site hemde dergimiz tüm camiamıza hayırlı olsun inşallah. Emeği geçen herkese sonsuz şükranlar.

    Muhsin ALTINTAŞ

  3. #23
    Kayıtlı Üye turgayt - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Nov 2009
    Nereden
    İstanbul
    Yaş
    61
    İsim
    Turgay Tanyolaç

    Standart Cevap: Hobi Tutkunları Dergimizin Abonelik İşlemi ve Satışı Başlamıştır...

    Hobireyonu sitesi ve dergi hayırlı olsun,çok teşekkürler Emrah.

  4. #24
    Kayıtlı Üye Ragıp Oy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Feb 2013
    Nereden
    İstanbul
    Yaş
    53
    İsim
    Ragıp Oy

    Standart Cevap: Hobi Tutkunları Dergimizin Abonelik İşlemi ve Satışı Başlamıştır...

    Tekrar hayırlı uğurlu olsun. Allah utandırmasın, emeklerinizi boşa çıkarmasın.

    Bu arada yıllık abone oldum, sabırsızlıkla bekliyor olacağım.
    Ragıp Oy
    1963-İstanbul
    A Rh +

  5. #25
    Admin Emrah - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Jun 2009
    Nereden
    İstanbul
    Yaş
    32
    İsim
    Emrah DURASI

    Standart Cevap: Hobi Tutkunları Dergimizin Abonelik İşlemi ve Satışı Başlamıştır...

    Alıntı sinanis Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    hayırlı uğurlu olsun..
    Çok teşekkürler Sinan hocam...

    Selamlar...

    Alıntı TheCroW Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Hadi hayırlı olsun, Allah utandırmasın, Sevgili Emrah bu ülkedeki en önemli eksiklerden birine daha çözüm buldu. Hem internet sitesi hem de dergi büyük bir boşluğu dolduracaktır.
    Sağolasın Abi İnşallah hayırlısı olur hepimiz için...

    Alıntı Önder Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Ayıp ayıp yaparmıyım hiç öyle bir şey kalbimi kırdın şindi gelince görecez bakalım onaylanmış abonelik
    Eyvallah abi şaka yapıyorum yapmazsın öyle şey biliyorum selamlar...

    Alıntı İbrahim Mert Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Emrah hayırlı olsun. Bende aboneyim haberin olsun. Yarın hallederiz inşallah.
    Sağolasın Abi hallederiz sıkıntı yok

    Alıntı Ragıp Oy Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Tekrar hayırlı uğurlu olsun. Allah utandırmasın, emeklerinizi boşa çıkarmasın.

    Bu arada yıllık abone oldum, sabırsızlıkla bekliyor olacağım.
    Teşekkürler ilgi ve alakanızdan dolayı Ragıp Bey

    saygılar...

  6. #26
    Kayıtlı Üye dkuyumcu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Oct 2012
    Nereden
    İzmir
    Yaş
    60
    İsim
    Durmuş Kuyumcu

    Standart Cevap: Hobi Tutkunları Dergimizin Abonelik İşlemi ve Satışı Başlamıştır...

    Emrah yeni site ve dergi hayırlı olsun.

  7. #27
    Admin Emrah - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Jun 2009
    Nereden
    İstanbul
    Yaş
    32
    İsim
    Emrah DURASI

    Standart Cevap: Hobi Tutkunları Dergimizin Abonelik İşlemi ve Satışı Başlamıştır...

    Alıntı muhsin1972 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bende abonelik işlemlerini hallettim arkadaşlar hem yeni site hemde dergimiz tüm camiamıza hayırlı olsun inşallah. Emeği geçen herkese sonsuz şükranlar.

    Muhsin ALTINTAŞ
    ÇOk teşekkürler abi saygılar selamlar...

    Alıntı turgayt Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Hobireyonu sitesi ve dergi hayırlı olsun,çok teşekkürler Emrah.
    Çok teşekkür ediyorum Turgay Abi saygılar...

    Alıntı Esmutuberze Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Emrah hayırlı olsun. e-hırdavat sitesindeki hediye çeklerini yeni sitede alışveriş yaparken kullanabilecekmiyiz. İki ayrı siteden yaptığımız alışverişi tek kargoyla gönderilecekmi. Birde derginin yanında aldığımız toplamda 100 tl tutmayan ürünler kargosu ücretsizmi gelecek.
    Abi maalesef teknik olarak mümkün değil farklı iki firma gibi çalışıyor çünkü sistem...

    Maalesef o nu da sistemde ayarlayamıyoruz eğer dergi yanında 100 TL'yi yakalamaz ise sistem otomatik kargo parası ekliyor ama kargo parasını ödeyen üyelere hediye çeki göndereceğiz ...

  8. #28
    Admin Emrah - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Jun 2009
    Nereden
    İstanbul
    Yaş
    32
    İsim
    Emrah DURASI

    Standart Cevap: Hobi Tutkunları Dergimizin Abonelik İşlemi ve Satışı Başlamıştır...

    Alıntı dkuyumcu Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Emrah yeni site ve dergi hayırlı olsun.
    Çok teşekkür ediyorum Durmuş Abi

    Selamlar...

  9. #29
    Kayıtlı Üye tumu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Mar 2013
    Nereden
    şanlıurfa
    İsim
    umut

    Standart Cevap: Hobi Tutkunları Dergimizin Abonelik İşlemi ve Satışı Başlamıştır...

    Dergi Hayırlı Olsun,
    Ben yeni siteden Pfeil Orta Boy Oyma Seti 4'lü siparişi verdim. e-hırdavat sitesinde yok gözüküyordu. Yeni sitede vardı. Acaba ürün gerçekten var mı ödemeyi yaptım, aklıma takıldı.
    Teşekkürler
    Konu tumu tarafından (15-04-2013 Saat 23:39 ) değiştirilmiştir. Sebep: Gereksiz soru silindi

  10. #30
    Kayıtlı Üye ilkerimge - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Dec 2012
    Nereden
    Sarıkamış
    Yaş
    42
    İsim
    İlker

    Standart Cevap: Hobi Tutkunları Dergimizin Abonelik İşlemi ve Satışı Başlamıştır...

    Hayırlı uğurlu olsun inşallah.
    Bir şey yap, güzel olsun...

    Çok mu zor ? O vakit bir şey söyle.

    Dilin mi dönmüyor? Güzel bir şey gör.

    Veya güzel bir şey yaz. Beceremez misin?

    Güzel bir şeye başla ama hep güzel olsun...

    Çünkü,
    "Her insan ölecek yaşta" Geç kalmayasın !

    Şems

Konu Bilgileri

Bu Konuya Gözatan Kullanıcılar

Şu anda 1 kullanıcı bu konuyu görüntülüyor. (0 kayıtlı ve 1 misafir)

Benzer Konular

  1. Teşşekürler Hobi Tutkunları
    Konu Sahibi cinisanatı Forum Sohbet - Muhabbet
    Cevap: 2
    Son Mesaj : 08-04-2013, 15:14
  2. Bursa'lı hobi tutkunları
    Konu Sahibi ANB Forum Forum Hakkında ve Duyurular
    Cevap: 4
    Son Mesaj : 02-02-2013, 07:57
  3. iyi günler Hobi Tutkunları
    Konu Sahibi TRPLS3459 Forum Hoşgeldiniz, Tanışalım.
    Cevap: 14
    Son Mesaj : 06-01-2013, 19:25
  4. Hobi Tutkunları Fidanı
    Konu Sahibi yakmagravür Forum Sohbet - Muhabbet
    Cevap: 34
    Son Mesaj : 22-03-2012, 23:28
  5. Merhaba Hobi Tutkunları
    Konu Sahibi emrealphonse Forum Hoşgeldiniz, Tanışalım.
    Cevap: 24
    Son Mesaj : 17-10-2011, 12:17