Sayfa 2 Toplam 2 Sayfadan BirinciBirinci 12
Toplam 17 adet sonuctan sayfa basi 11 ile 17 arasi kadar sonuc gösteriliyor

Bardak İçi Oymak İçin Aparat Önerisi

Bu Sayfa Forumdaki  Konularının Listesini İçerir

  1. #11
    Kayıtlı Üye ferruhsa - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Dec 2012
    Nereden
    SAKARYA
    İsim
    Ferruh SAĞIROĞLU

    Standart

    Alıntı hakan26 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    ben 65 mm olanını 45 tlye aldım yaklaşık bir sene önce. internette ikinci el ürün satan bilinen bir siteden almıştım. satan arkadaş çinden satın almış. piyasada pek bulunmadığından ihtiyacından daha fazla getirtip internette bu fiyattan satıyordu. kaliteli bişey değil fakat oyacağım şeyin içine sütun matkapta önce 6-8mm vs matkap ucu ile delikler açıyorum. ardından bu ucu kullanıyorum. biraz zorlansada işimi görüyor. ucu çabuk köreliyor. bilemeciye götürmeye değecek bi alet değil astarı yüzünü geçebilir. ben kendimce keskinliyorum. sanırım 75 mm ye kadar bu uclardan bulundugunu söylemişti. bi aratın isterseniz.
    Hakan bey cevap için teşekkürler. Bende 60 mm sanırım bir tane bu aparattan buldum, onunla deliyorum ilk önce gayet başarılı bir şekilde deliyor. Sütun atkaba gerek kalmıyor açıkçası normal el matkabı bile rahatlıkla delebiliyor. Daha sonra kalan kısmını ıskerpela ile vurarak oyuyorum. Ancak yeni başlayacak olduğum olanı hiç delmeyeceğim. Oyma işinden şimdilik çok zevk alıyorum bahçede otururken bir yandan kahve-çay bir yandan oyma müthiş bir ikili oluyor.
    hakan26 bunu beğendi.

  2. #12
    Üye hakan26 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Feb 2014
    Nereden
    diyarbakır
    Yaş
    32
    İsim
    hakan

    Standart

    hocam el matkabıyla bu tarz geniş matkap uçları tehlike arz ediyor bence. el matkabının limitlerinin çok üzerinde aslında bu genişlikler. onun dışında tealight mumları ahsabın içine oturtmak için 40-45 mm lik tas mentese uclarını el matkabıyla kullanmıstım bir süre, deliğin taban kısmı sutun matkapta delindiğinde olduğu gibi düz kalmıyordu. tabi siz ıskarpela ile işleme devam ettiğinizde bardak konusunda sıkıntı kalmıyacaktır. yinede el matkabıyla kullanırken dikkatli olmalı böyle geniş uçları.
    birde amaç zaten ticari değilde hobi ise oyma keseri ve ıskarpela ile oyma yapmaktan daha zevklisi yok. kocaman bir kase oymak insanın bir iki gününü alsada ne stres kalıyor insanda ne can sıkıntısı.
    şu ehırdavata gelmiş olan orbicut oyma topları çok hoş duruyor evren beyin işaret ettiği. ben şahsen almayı düşünüyorum 40mm olanını. keşke king arthur*s tolls larda satılsa türkiyede. http://katools.com/
    ferruhsa bunu beğendi.

  3. #13
    Kayıtlı Üye ferruhsa - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Dec 2012
    Nereden
    SAKARYA
    İsim
    Ferruh SAĞIROĞLU

    Standart

    Evet emniyet açısından sıkıntı olabilir el matkabı sütunda yapmak daha tedbirli olur. İşte tembellik matkap hazır el altında olunca. orbicut oyma toplarına bende baktım açıkçası tam bana lazım olan alet ama fiyat olarak malesef bu kadar bütçe ayırma şansım yok Farklı yöntemler bulmaya çalışıyoruz.
    hakan26 bunu beğendi.

  4. #14
    Üye
    Üyelik tarihi
    Jun 2017
    Nereden
    izmir
    İsim
    cimbiy

    Standart

    amazon.de den dewalt 74mm mevcut. birkaç boy daha var.
    https://www.amazon.de/DeWALT-Rapid-H...s=dewalt+rapid
    Buradaki 74 mm Türkiyeye teslim edilebiliyor.Ortalama 3-4 günde falan geliyor. KArgo ücretsiz...Bir bakın derim...
    ferruhsa bunu beğendi.

  5. #15
    Kayıtlı Üye bahti35 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Mar 2014
    Nereden
    izmir
    Yaş
    33
    İsim
    fatih

    Standart

    Merhaba bende dut ağacından kuksa denemesi yapmıştım. 70mm tas menteşe ucu ile sutun maktap ile yavaş yavaş delerek yapmıştım. Sutun matkap 350 watt çok iyi bir marka olmadığı halde işimi gördü. Geniş uçlar kullanmak tehlikeli dikkat etmek lazım. Uçları Aliexpres ten aldım 60 70 80 100 mm olarak elimde var memnunum hiçbir şekilde körelme yapmadı. Türkiye'de bu uçlara çok ciddi paralar istiyorlar. 40 mm olanı da var elimde 3 senedir kullanıyorum sürekli mumluk deliği açıyorum gram körelme ağız bozulması olmadı. Bir araştırın düz tip olandan mevcut tas menteşe ucundan.. İyi çalışmalar dilerim

  6. #16
    Üye
    Üyelik tarihi
    Dec 2017
    Nereden
    Ankara
    Yaş
    24
    İsim
    Mehmet Can SEZER

    Standart

    Merhaba ben de ahşap bardak oyma işiyle uğraşıyorum aynı dertten müzdaribim diye buralara bakındım. Alet/uç isimleri konusunda çok bilgim yok lakin kendi yaptığım yöntemi paylaşmak isterim. Yaprak matkap ucu diye bir uç aldım Bosch markasında selfcut diye geçiyor ve en büyüğü 40 mm bende 38 mm var. Tam ortadan bununla delikten sonra çevresine normal matkap uçlarıyla delikler açtım. Fazla sınıra yaklaşmadan açıp düz ıskarpela ile içe doğru oydum. taban için de dremelin taşlama zımpara ucunu kullandım. biraz uğraştırdı ama en maliyetsiz yol bu oldu. Bu yaprak uçların 70 mm olanını yapıyorlarsa eğer işimiz çok daha kolaylaşır. 25593356_1160701064064502_829059833_n.jpg25675318_1160701204064488_1773148565_n.jpg
    evrenatabek ve bahti35 bunu beğendiler.

  7. #17
    Kayıtlı Üye bahti35 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Mar 2014
    Nereden
    izmir
    Yaş
    33
    İsim
    fatih

    Standart

    Alıntı emkaysezer Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Merhaba ben de ahşap bardak oyma işiyle uğraşıyorum aynı dertten müzdaribim diye buralara bakındım. Alet/uç isimleri konusunda çok bilgim yok lakin kendi yaptığım yöntemi paylaşmak isterim. Yaprak matkap ucu diye bir uç aldım Bosch markasında selfcut diye geçiyor ve en büyüğü 40 mm bende 38 mm var. Tam ortadan bununla delikten sonra çevresine normal matkap uçlarıyla delikler açtım. Fazla sınıra yaklaşmadan açıp düz ıskarpela ile içe doğru oydum. taban için de dremelin taşlama zımpara ucunu kullandım. biraz uğraştırdı ama en maliyetsiz yol bu oldu. Bu yaprak uçların 70 mm olanını yapıyorlarsa eğer işimiz çok daha kolaylaşır. 25593356_1160701064064502_829059833_n.jpg25675318_1160701204064488_1773148565_n.jpg
    Elinize sağlık hoş çalışma olmuş. Yaprak uçlar en fazla 40 mm kadar diye biliyorum onun yerine tas uçlar var ben 100 mm olanını bile aldım çin'den ülkemizde de satılmaya başladı birkaç sitede var lakin ciddi paralar istiyorlar iyi çalışmalar..
    emkaysezer bunu beğendi.

Konu Bilgileri

Bu Konuya Gözatan Kullanıcılar

Şu anda 1 kullanıcı bu konuyu görüntülüyor. (0 kayıtlı ve 1 misafir)

Benzer Konular

  1. plastik malzeme oymak için hangi uçlar?
    Konu Sahibi saddler Forum Dremel Aksesuarlar
    Cevap: 0
    Son Mesaj : 27-01-2015, 15:13
  2. Doğal taş oymak için uç seçimi.
    Konu Sahibi proiben Forum Dremel El Aletleri
    Cevap: 4
    Son Mesaj : 10-01-2014, 23:54
  3. Kabak İçinin Temizlenmesi İçin Aparat
    Konu Sahibi Kayad Forum Aradığınız Aletler ve Aksesuarlar
    Cevap: 12
    Son Mesaj : 01-10-2013, 12:39
  4. Ağaç oymak için neler lazım?
    Konu Sahibi hakanhoca Forum Dremel Videoları
    Cevap: 25
    Son Mesaj : 28-11-2010, 16:03
porno