Toplam 8 adet sonuctan sayfa basi 1 ile 8 arasi kadar sonuc gösteriliyor

İlk denemem

Bu Sayfa Forumdaki  Konularının Listesini İçerir

  1. #1
    Kayıtlı Üye HÜSAMCIK - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Jul 2010
    Nereden
    ANTALYA
    Yaş
    33
    İsim
    Hüseyin

    Standart İlk denemem

    denemem
    dün evde bir parça tahta buldum ve bir adımın tuğrasını yapmaya çalışıyorum elimde sadece 191 gravür açıcı ile dün yarım saat denedim içini yarım cm oydum fakat dış hatlar çok zaman alıyo esnek mili kullanamıyorum pensetler hala tam oturmuyor bunu deneme amaçlı yapıyorum tavsiyelerinizi bekliyorum pek sanat değil ama evden çıkmam kısıtlı olunca .yakında kapıları oyacam denemem


    Konu Emrah tarafından (13-08-2010 Saat 03:36 ) değiştirilmiştir. Sebep: Resim boyutu ayarı

  2. #2
    Admin Emrah - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Jun 2009
    Nereden
    İstanbul
    Yaş
    34
    İsim
    Emrah DURASI

    Standart Cevap: İlk denemem

    Bu resmi mutlaka kaydedin bir yere yarın öbürgün yaptığınız eserlerle kıyasladığınızda ne kadar yok katettiğinizi gösterecektir size...

  3. #3
    Kayıtlı Üye MUSA - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Feb 2010
    Nereden
    samsun
    Yaş
    43
    İsim
    Musa KARAOĞLAN

    Standart Cevap: İlk denemem

    Alıntı HÜSAMCIK Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster

    dün evde bir parça tahta buldum ve bir adımın tuğrasını yapmaya çalışıyorum elimde sadece 191 gravür açıcı ile dün yarım saat denedim içini yarım cm oydum fakat dış hatlar çok zaman alıyo esnek mili kullanamıyorum pensetler hala tam oturmuyor bunu deneme amaçlı yapıyorum tavsiyelerinizi bekliyorum pek sanat değil ama evden çıkmam kısıtlı olunca .yakında kapıları oyacam
    Kullandığınız ağaç sanki yumuşak türevli gibi duruyor.
    Eğer daha sert ağaçlar kullanırsanız daha güzel işler çıkaracağınıza eminim.

  4. #4
    Kayıtlı Üye NevzatOzalp - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Mar 2010
    Nereden
    uşak
    Yaş
    56
    İsim
    nevzat

    Standart Cevap: İlk denemem

    Merhabalar,
    Hatları daha keskin meydana çıkarmak için oyma iskarpilalarından kullanırsanız daha güzel çalışmalar çıkar. İlk önce hatları
    iskarpelalar ile geçersiniz.Daha sonra içini boşaltma işini dremelle yapabilirsiniz.Kolay gelsin.
    SAYGILAR.
    NEVZAT ÖZALP... UŞAK



  5. #5
    Kayıtlı Üye HÜSAMCIK - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Jul 2010
    Nereden
    ANTALYA
    Yaş
    33
    İsim
    Hüseyin

    Standart Cevap: İlk denemem

    resimdeki gibi bir oyma yaparken belli bir derinlik ölçüsü varmı kaç mm inersem daha güzel görünebilir?sadece dremel ile bu iş olmıyacak sanırım bir ıskarpela şart

  6. #6
    Kayıtlı Üye ProgrammeR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Nov 2009
    Nereden
    Istanbul
    Yaş
    30
    İsim
    Osman

    Standart Cevap: İlk denemem

    Derinlik size ve kullandıgınız motife,dremel ucuna baglı olarak degısır.Birde bu sekılde oyma yaparken ucları aynı noktada uzun süre tutmamaya ve ucların en keskın yerlerını kullanarak ahsabı yakmadan yapmaya calısırsanız,o siyahlıklarda olusmaz.

    Kolay gelsin.
    Osman Gündüz - İstanbul

  7. #7
    Kayıtlı Üye HÜSAMCIK - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Jul 2010
    Nereden
    ANTALYA
    Yaş
    33
    İsim
    Hüseyin

    Standart Cevap: İlk denemem

    aslnda resimdeki siyah yerler yanmış değil deseni kendim çizdiğim için asetelı kalemin siyahlıkları sonra zımpara ile çıkarırım diye düşünmüştüm

  8. #8
    Kayıtlı Üye ProgrammeR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Nov 2009
    Nereden
    Istanbul
    Yaş
    30
    İsim
    Osman

    Standart Cevap: İlk denemem

    pardon, ben ilk başta cızdıgınız motifin ıcını oydunuz sandım, o yuzden oyle soylemıstım.Sımdı dıkkatlıce bakınca dısını oydugunuzu anladım Derinlik ıcın dremelın freze baglantı aparatını kullanabılırsınız.Yada derinligi kullandıgınız ucun kesen kısmına göre ayarlamada yaparabılırsınız.Kullandıgınız oyma ucunun tahtayı oyabılen kısmı (dikey olarak) 3mm ise en tahtaya dalmalarınızda en fazla uc kadar dalarak heryeri 3mm yapabılırsınız.
    Konu ProgrammeR tarafından (31-08-2010 Saat 14:57 ) değiştirilmiştir.
    Osman Gündüz - İstanbul

Konu Bilgileri

Bu Konuya Gözatan Kullanıcılar

Şu anda 1 kullanıcı bu konuyu görüntülüyor. (0 kayıtlı ve 1 misafir)

Benzer Konular

  1. ilk denemem
    Konu Sahibi persian Forum Sizin Çalışmalarınız
    Cevap: 19
    Son Mesaj : 28-02-2013, 20:12
  2. ilk denemem
    Konu Sahibi koray112 Forum Sizin Çalışmalarınız
    Cevap: 7
    Son Mesaj : 24-04-2012, 16:49
  3. ilk denemem.
    Konu Sahibi kaboy Forum İntarsia
    Cevap: 22
    Son Mesaj : 18-04-2012, 08:35
  4. İlk Denemem
    Konu Sahibi Haluk GÖNÜLVER Forum Sizin Çalışmalarınız
    Cevap: 15
    Son Mesaj : 25-02-2010, 19:13