Sayfa 1 Toplam 2 Sayfadan 12 SonuncuSonuncu
Toplam 17 adet sonuctan sayfa basi 1 ile 10 arasi kadar sonuc gösteriliyor

vernik atarken kabarcık oluşuyor nedendir acaba

Bu Sayfa Forumdaki  Konularının Listesini İçerir

  1. #1
    Kayıtlı Üye
    Üyelik tarihi
    Oct 2011
    Nereden
    istanbul
    Yaş
    47
    İsim
    akyele

    Standart vernik atarken kabarcık oluşuyor nedendir acaba

    merhaba arkadaşlar
    vernik atıyorum
    bir saat sonra baktığımda çok ufak hava kabarcıkları oluşuyor
    neden olur acaba
    tabi her zaman sık sık olmuyor
    ben çözemedim,
    ilginize şimdiden teşekkür ederim



  2. #2
    Kayıtlı Üye İbrahim Mert - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Apr 2011
    Nereden
    ESKİŞEHİR
    Yaş
    45
    İsim
    cnc ibo

    Standart Cevap: vernik atarken kabarcık oluşuyor nedendir acaba

    Bildiğim kadarıyla çok yoğun atılmasından kaynaklanıyor.
    Sular akıp geçti
    Kurudu vakit geçti
    Nice han, nice sultan
    Taht bıraktı geçti
    Dünya bir penceredir
    Her gelen baktı geçti.

    Yunus Emre

  3. #3
    Kayıtlı Üye kenancicek - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Dec 2010
    Nereden
    uşak
    Yaş
    54
    İsim
    kenan çiçek

    Standart Cevap: vernik atarken kabarcık oluşuyor nedendir acaba

    Merhaba birazdaha tinerle inceltirsen nasıl olur dene istersen.
    ÖĞRENDİKÇE NE KADAR CAHİL OLDUĞUMU ÖĞRENİYORUM..

  4. #4
    Kayıtlı Üye bilalbaldaz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Oct 2012
    Nereden
    kocaeli
    Yaş
    35
    İsim
    bilal

    Standart Cevap: vernik atarken kabarcık oluşuyor nedendir acaba

    Aynı sorunu bende bir haftadır yaşıyorum Dün gece 3,cü kez vernikli VAV harfini zımpara yapıp tekrar boya vernik yaptım.

    Sanırım ben biraz kendi hatamı buldum.
    1. doğru zımparalama yapmadım yani ince işçilik için en az 500 kum yerine 360 kumda bıraktım zımparayı. ( ince kanallar kaldı kontra üzerin de )
    2, Boyamayı aşamalı yapmadım. önce ilk kat boyayı atıp en az 2-3 saat kurumasın bekleyip 2, katı atmalıydım. oysa ben 10 dk ara ile ahşap boyası attım.
    3, Düz zemine sprey kullandım. Ki şahsi fikrim düz olmayan zeminlerde kullanılması daha doğru olur.

    o kabarcıklardan kurtulmak için önce 500 kuma doğru zımpara yaptım. Sonra kontranın boyayı emmesine ve içerdeki boşlukları doldurmasına müsade ettim. (beklemeye tahammül göstermeyip fön ile kuruttum ) Sonra da fırça yardımı ile mümkün mertebe doldura doldura ama taşırmadan en az fırça darbesiyle verniğini yaptım.

    Sonuç ; hava kabarcığı kalmadı.

  5. #5
    Kayıtlı Üye bilalbaldaz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Oct 2012
    Nereden
    kocaeli
    Yaş
    35
    İsim
    bilal

    Standart Cevap: vernik atarken kabarcık oluşuyor nedendir acaba

    Bu arada bu yöntem bende verniğin oluşturduğu hava kabarcığı nı engelledi ama doğru yol bumu dur bilemiyorum.

    Bütün işi sil baştan zımpara yapmayın sonra

  6. #6
    Kayıtlı Üye Kayad - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Oct 2012
    Nereden
    Kayseri
    Yaş
    58
    İsim
    Abdullah DEMİRDAŞ

    Standart Cevap: vernik atarken kabarcık oluşuyor nedendir acaba

    Sn.Forum Müdavimleri,
    Neden oluştuğuna üstatlar cevap versin.
    Kabarcıkların yok edilmesi bağlamında, vernik uygulaması ile ilgili izlediğim bir videoda, oluşan hava kabarcıkları,üstünde
    az bir süre tutulan çakmak ateşi ile söndürülüyordu.
    Saygılarımla.
    "Hak ile sabır ile bize gelen bizdendir, akıl ile ahlak ile bizi geçen bizdendir." Ahi Evran

  7. #7
    Kayıtlı Üye
    Üyelik tarihi
    Oct 2011
    Nereden
    istanbul
    Yaş
    47
    İsim
    akyele

    Standart Cevap: vernik atarken kabarcık oluşuyor nedendir acaba

    ilginize teşekkürler arkadaşlar
    denemelerimin sonucu buraya yazacam,
    fakat bu işin sıcak hava ile alakasıda olabilir gibime geliyor
    hem yoğum vernik hemde sıcak hava beraber sanki

  8. #8
    Süper Moderatör Murat Kılıççöte - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Dec 2009
    Nereden
    İSTANBUL
    Yaş
    57
    İsim
    Murat Kılıççöte

    Standart Cevap: vernik atarken kabarcık oluşuyor nedendir acaba

    Epoxy, vernik gibi son kat kıvamlı malzemelerin ortak kaderidir. Pin hole diye anılırlar ve tek çaresi kurumaya yakın sıcak hava tabancası ile bu kabarcıkların patlatılması ile son bulurlar.
    Murat Kılıççöte
    A Rh (+)

  9. #9
    Kayıtlı Üye
    Üyelik tarihi
    Oct 2012
    Nereden
    antalya şimdi KKTC
    İsim
    ibrahim

    Standart Cevap: vernik atarken kabarcık oluşuyor nedendir acaba

    Sebebi : Uygun tiner kullanılmaması, vernik atıldıktan sonra hemen güneş ışıgı altına koyulması sıcak havalarda çok kalın uygulama yapılması, birinci katın uygulanmasından sonra yeterli kuruma süresi verilmeden ikinci katın uygulanması.
    Giderme Yöntemi : Boya veya vernik uygulamalarında ikinci kat birinci kat atıldıktan ya 5-10 dakika yada en az 5-6 saat sonra uygulanmalı, çok sıcak havalarda boya veya verniğe % 3-5 oranında RETARDER ilave edilmelidir. Kaynama problemi ile karşılaşılmış yüzeyler, 400-600 no’lu zımpara ile zımparalanmalı ve tekrar bir kat uygulama yapılmalıdır.

  10. #10
    Kayıtlı Üye
    Üyelik tarihi
    Oct 2011
    Nereden
    istanbul
    Yaş
    47
    İsim
    akyele

    Standart Cevap: vernik atarken kabarcık oluşuyor nedendir acaba

    Alıntı ibrahim81 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Sebebi : Uygun tiner kullanılmaması, vernik atıldıktan sonra hemen güneş ışıgı altına koyulması sıcak havalarda çok kalın uygulama yapılması, birinci katın uygulanmasından sonra yeterli kuruma süresi verilmeden ikinci katın uygulanması.
    Giderme Yöntemi : Boya veya vernik uygulamalarında ikinci kat birinci kat atıldıktan ya 5-10 dakika yada en az 5-6 saat sonra uygulanmalı, çok sıcak havalarda boya veya verniğe % 3-5 oranında RETARDER ilave edilmelidir. Kaynama problemi ile karşılaşılmış yüzeyler, 400-600 no’lu zımpara ile zımparalanmalı ve tekrar bir kat uygulama yapılmalıdır.
    ilginize teşekkürler...
    retarder nedir ?
    Konu akyele tarafından (24-05-2013 Saat 23:09 ) değiştirilmiştir.

Konu Bilgileri

Bu Konuya Gözatan Kullanıcılar

Şu anda 1 kullanıcı bu konuyu görüntülüyor. (0 kayıtlı ve 1 misafir)

Benzer Konular

  1. bu desenler kesilebilir mi acaba
    Konu Sahibi keyfekeder Forum Motif ve Desenler
    Cevap: 27
    Son Mesaj : 15-07-2013, 12:06
  2. sorun bendemi acaba
    Konu Sahibi caygar Forum Forum İle İlgili Sorularınız
    Cevap: 5
    Son Mesaj : 03-08-2012, 13:25
  3. İşe yararmı acaba, ne dersiniz
    Konu Sahibi ilker66 Forum Sohbet - Muhabbet
    Cevap: 7
    Son Mesaj : 11-04-2011, 00:36
porno